Будинок зруйнований як зняти з кадастрового обліку

Для зняття будинку або будь-якого іншого об'єкта нерухомості з обліку необхідно подати заяву до органів кадастру та додати до неї пакет документів, що включає акт обстеження. Після ухвалення позитивного рішення будівля знімається з обліку, а власник отримує витяг з Кадастру.

Що потрібно для зняття з кадастрового обліку?

Пакет документів для зняття об'єкта з кадастрового обліку включає:

  1. Заява про зняття з обліку об'єкт нерухомості. …
  2. Документ, що засвідчує особу заявника чи його представника.
  3. Якщо права на нерухомість не були зареєстровані в ЄДРН, необхідний правовстановлюючий документ, що знімається з обліку об'єкт.

Скільки коштує зняти будинок із реєстраційного обліку?

Мито за зняття з обліку в кадастрі не передбачено, процедура проводиться безкоштовно.