Коли клієнт просить знижку

Якщо клієнт запитує знижку, тільки-но отримавши інформацію про ціни, можливо, у нього немає коштів, щоб купити ваш продукт за повною вартістю. У зв'язку із цим він намагається з'ясувати, чи можна отримати знижку. Якщо ви скажете "ні", клієнт, швидше за все, піде від вас.

Як відповідати, коли клієнт просить про знижку?

Коротко про головне

  1. Перед тим як відповісти на прохання про знижці, визначте хто Ваш клієнт;
  2. Давайте подарунки, а не знижки;
  3. Завжди закривайте питанням свою відповідь на знижку;
  4. Правильно презентуйте та упаковуйте продукт;
  5. Не бійтеся втратити клієнта, його можна повернути.

Як правильно просити про знижку?

Висновки

  1. Щоб отримати знижкупросто попросіть про неї.
  2. Не торгуйтеся з тими, хто не ухвалює рішення.
  3. Допоможіть людині відмовити вам, і їй буде простіше погодитися.
  4. Не показуйте потребу, інакше цим скористаються.
  5. Бережіть стосунки. Травіть волосінь, щоб не наживати собі ворогів.