Як зробити канцелярський органайзер

Що можна покласти до органайзера для канцелярії?

Зберігати речі, канцелярію в офісі можна, можливо, використовуючи такі варіанти органайзерів:

  • контейнери, підставки (ці варіанти найпоширеніші);
  • лотки;
  • відра, корзини;
  • настінні, підлогові дошки для записів;
  • пенали;
  • підвісні кишені;
  • короби;
  • рейлінги.

Навіщо потрібен органайзер для канцелярії?

Органайзер – це спеціальна підставка з відсіками (коробка, скринька), яка, як можна здогадатися з назви, призначена для зберігання дрібних речей (косметики, канцелярського приладдя та іншого). Він допомагає не просто скласти речі в купу, а грамотно розподілити їх за призначенням, квітами.